Γιατί ξεκίνησα τα μαθήματα blogging

Διάβασε επίσης

Σκέφτηκα να κάνω μια σειρά από video για το τι είναι το blogging. Πολύ συχνά , κοπέλες που θέλουν να ασχοληθούν με αυτό με ρωτάνε λεπτομέρειες που συχνά μου παίρνει πολύ περισσότερο να τους απαντήσω και εύχομαι να είχα φτιάξει ένα video μόνο για αυτό. 

Από την άλλη διακρίνω μια άγνοια γύρω από το τι είναι blogging τόσο από αυτούς που διαβάζουν blogs όσο και από αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν.


Μαθήματα blogging - Μάθημα 1ο

Κάποιοι πιστεύουν ότι είναι κάτι που αφορά μόνο άτομα νεαρής ηλικίας και δεν είναι "αρμόζον" μεγαλύτεροι να ασχολούνται με αυτό. Από την άλλη είναι πολλές κοπέλες - συνήθως μικρής ηλικίας- που πιστεύουν ότι κάνοντας ένα beauty blog ή ένα fashion blog θα έχουν δωρεάν προϊόντα για αυτές και τις φίλες τους και οι εταιρείες θα πέφτουν στα πόδια τους για να παρακαλάνε να τους χαρίσουν τον ουρανό με τα άστρα. 


Είναι όμως και πολλά κορίτσια και αγόρια που αναζητούν στο blogging ένα διαφορετικό τρόπο έκφρασης, μια διέξοδο για να ικανοποιήσουν μια βαθύτερη ανάγκη εξωτερίκευσης των σκέψεων και των συναισθημάτων τους. Θέλουν να φτιάξουν ένα blog για να μοιραστούν αυτήν την ανάγκη με άλλους, για να βρουν μέσα στην blogόσφαιρα φίλους και ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα, να ανταλλάξουν απόψεις, να μοιραστούν και γιατί όχι να προωθήσουν την δουλειά τους, το hobby τους, την επιχείρηση τους, τις ιδέες τους ή και τον εαυτό τους. Για όλους αυτούς λοιπόν ετοίμασα αυτήν την σειρά από video σεμινάρια, αυτά τα "Μαθήματα Blogging". Αν είσαι ένας από αυτούς γράψου στην παρέα μας γιατί θα ακολουθήσουν πολλά ακόμη videos. Και μην διστάσεις να αφήσεις τις ερωτήσεις σου. 


Λίγα λόγια για μένα
Ξεκίνησα να bloggάρω το 2007, μέσα από τα blogs που διατηρούσε η Athens Voice για τους αναγνώστες της. Ήταν κάτι καινούργιο για μένα. Το είδα σαν ένα εναλλακτικό τρόπο έκφρασης τότε. Έγραφα σκέψεις, στιγμές από την καθημερινότητα και μοιραζόμουν τραγούδια και ποιήματα που αγαπούσα. Στην συνέχεια ακολούθησε ο blogger, μια διαφορετική μορφή έκφρασης και ένα μεγαλύτερο "κοινό". Αρχικά μοιραζόμουν τις περιπέτειες μου στην διοργάνωση του γάμου μου στην Κέρκυρα, μετά τις ανησυχίες μου για οργάνωση του σπιτιού και πλέον έχει εξελιχθεί σε ένα Ego Blog , όπου μοιράζομαι μαζί σας τόσο θέματα ομορφιάς όσο και άλλες ανησυχίες μου. Στο blog μου θα βρείτε όχι μόνο reviews & beauty συζητήσεις αλλά και DIY's, Book reviews, internet tips, hauls, shopping, συνεντεύξεις κα. Νομίζω έχω κερδίσει τις γνώσεις μου στο χώρο του blogging με το σπαθί μου και ήρθε η ώρα να τις μοιραστώ μαζί σας.

Δείτε εδώ το βίντεο για το πρώτο μάθημα blogging που σας ετοίμασα και διαβάστε περισσότερα στο blogpost που το συνοδεύει



 Κατερίνα από τα The KM projects

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Take a moment to leave a comment!

-->